Klachtenprocedure
- Klachten kunnen uitsluitend schriftelijk per aangetekende post worden ingediend.
- Zodra een klacht binnenkomt wordt deze direct intern besproken.
- Klachten zullen ten alle tijden vertrouwelijk worden behandeld.
- Na ontvangst van de klacht zal binnen 4 weken gereageerd worden.
- Indien beide partijen geen overeenstemming bereiken zal een mediator worden ingeschakeld. Einders Educatie heeft as Mediator: Mr. M.A.M. Kessels, Wilhelminastraat 30, 5721 KK Asten, tel. 0493-691423, voorheen Notaris te Asten.
- Einders Educatie streeft ernaar om klachten binnen 3 maanden op te lossen. Indien meer tijd vereist is dan deze 3 maanden wordt een indicatie gegeven op welke termijn uitsluitsel gegeven kan worden.
- Het oordeel van de mediator is voor Einders Educatie bindend; eventuele consequenties worden door Einders Educatie afgehandeld conform de uitspraak/het advies van de mediator.
- Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van 5 jaar bewaard.
- Deze klachtenprocedure zichtbaar op de website.